تبلیغات
 آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

جدیدترین مطالب

اینفوگراف تجارت الکترونیک:سنجش رشد فروشگاه اینترنتی

اینفوگراف تجارت الکترونیک:سنجش رشد فروشگاهاینترنتی



اگر از صاحبان کسب‌وکارهای موفق بپرسید «اوضاع کاری چطور است؟» آن‌ها می‌توانند خیلی دقیق و با اعتمادبه‌نفس، وضع فعلی‌شان را به شما بگویند. پاسخ آن‌ها مبتنی بر داده‌های موثقی است که در دست دارند. خیلی مهم است که شما بتوانید به‌طور شفاف و بر اساس معیارهای مشخص در مورد کسب‌وکارتان صحبت کنید؛ به‌کمک چنین داده‌هایی به‌راحتی می‌توانید اوضاع فعلی را‌ سنجیده و برای آینده‌ی کسب‌وکارتان برنامه‌ریزی کنید. در حوزه‌ی تجارت الکترونیکی و توسعه‌ی فروشگاه‌های اینترنتی این موضوع جدی‌تر هم می‌شود.
سرویس‌هایی مثل «گوگل آنالیتیکس» (Google Analytics) ابزارهایی را برایمدیریت بهتر وب‌سایت در اختیارتان قرار می‌دهند. در این‌گونه سرویس‌ها، معیارهایی استفاده می‌شوند که به کمک آن‌ها می‌توانید تصویری دقیق از وضعیت وب‌سایت‌تان داشته باشید. در ادامه‌ی این مطلب ما به ۶ معیار اصلی برای سنجش عملکرد یک فروشگاه آنلاین اشاره می‌کنیم. این معیارها عبارت‌اند از: کاربران جدید، نرخ تبدیل، تاریخ و ساعت نرخ تبدیل، رفتار کاربر، خریدهای منحصربه‌فرد و ترک سبد خرید. اینفوگرافی زیر جزییات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.






طبقه بندی: تجارت الکترونیک، 
برچسب ها: اینترنتی، تجارت الکترونیک، کسب‌وکار، فروشگاه آنلاین، گوگل، کسب‌وکار اینترنتی،  
دنبالک ها: آموزش کسب و کار اینترنتی|بازاریابی|سئو و بهینه سازی،  

تاریخ : دوشنبه 30 فروردین 1395 | 04:26 ب.ظ | نویسنده : baran behfar | نظرات