تبلیغات
 آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

جدیدترین مطالب

3 باوراشتباه درباره سئو که در سال 2016 جایی ندارند !

سئو یک علم است که همیشه توسط موتورهای جستجو پیشرفت می کند تا نتایج بهتری را در اختیار کاربران اینترنت قرار دهد، اما متاسفانه در جوامع مجازی و برخی از وب سایت ها نکاتی درباره سئو گفته می شود که دیگر در سال 2016 و حتی سال قبل کاربردی ندارند و منسوخ شده اند، در این مقاله خط بزرگی بر این باورهای غلط خواهیم کشید.

1. استفاده از کلمات کلیدی در آدرس url صفحه

چند سال پیش یکی از فاکتورهای موتور جستجو، مخصوصا گوگل استفاده از کلمه کلیدی در ساختار url صفحه (آدرس هر صفحه از سایت) بود، که دیگر این آیتم به صورت کامل حذف شده، حالا گوگل و موتورهای جستجو به این فاکتور هیچ توجهی نمی کنند.

 اگر کلید واژه های مود نظرتان را در گوگل جستجو کنید، متوجه می شوید بسیاری از سایت هایی که در صفحه اول هستند، از کلمه کلیدی در ساختار url استفاده نمی کنند، بنابراین زیاد وقت خود را بابت این فاکتور هدر ندهید.

 2. Page Rank خود را افزایش دهید !

یک زمانی بزرگترین الگوریتم گوگل پیج رنک بود، زیرا پیج رنک بر اساس لینک هایی که به سایت شما داده شده بود به شما امتیاز می داد و هر چه پیج رنک شما بالاتر بود، احتمالا در نتایج جستجو رتبه بهتری داشتید، اما دیگر Page Rank کاملا منسوخ شده و جزء فاکتورهای تصمیم گیری گوگل نمی باشد، حتی این آیتم به روز رسانی هم نمی شود.

 به جای پیج رنک به دنبال Page authority (قدرت یا اعتبار صفحه) و Domain authority (قدرت یا اعتبار دامنه) باشید و سعی کنید روی این آیتم کار کنید، حتی اگر قرار است از سایتی لینک دریافت کنید توجه کنید که امتیاز این دو آیتم آنها از سایت شما بالاتر باشد، تا بخشی از اعتبار آنها به شما نیز منتقل شود، همچنین می توانید از صفحات داخلی سایت خودتان که Page authority بالاتری دارند به صفحاتی که امتیاز کمتری دارند لینک دهید، تا اعتبار صفحات دیگر نیز افزایش پیدا کند.

 3. تبلیغات هیچ تاثیر منفی بر روی سئو ندارد !

برخی از سایت ها بهترین مکان سایت (قسمت بالای سایت) را به تبلیغات اختصاص می دهند و میزان این تبلیغات گاهی اینقدر بالا می باشد که کیفیت محتوای سایت را از بین می برد و حتی گاهی باعث می شود نرخ پرش (Bounce Rate) افزایش پیدا کند، یعنی تعداد افرادی که وارد یک صفحه شده اند، بلافاصله از همان صفحه خارج می شوند.

 گوگل این عامل را شناسایی می کند و پس از شناسایی رتبه سایت شما را کاهش خواهد داد، زیرا از دید گوگل شما یک سایت تبلیغاتی هستید که محتوای چندان مناسبی در اختیار کاربران قرار نمی دهید، البته این نکته به این معنی نیست که شما نمی توانید از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید، بلکه باید در میزان تبلیغات و محتوای سایت تناسب برقرار کنید.

 کلام آخر

گاهی اوقات چند تفکر اشتباه درباره یک موضوع می تواند وقت شما را از بین ببرد و به نتیجه مورد نظر دست پیدا نکنید، این 3 اشتباه نیز جزء بزرگترین اشتباهاتی می باشد که افراد در سئو دچار آن می شوند و متاسفانه در جوامع مجازی و سایت ها گاهی این تفکرات اشتباه دست به دست می شوند، بنابراین سعی کنید شما دچار این اشتباهات نشوید.

 منبع:فکر آبی






طبقه بندی: روش بهینه سازی سایت،  سئو،  کسب و کار اینترنتی، 
برچسب ها: آموزش کسب و کار اینترنتی، baran behfar، تجارت الکترونیک، کسب و کار اینترنتی، seo، Online job training،  

تاریخ : دوشنبه 24 اسفند 1394 | 12:26 ب.ظ | نویسنده : baran behfar | نظرات